HTML

Utazás

Mivel mindennap bkv-zok másfél-két órát.Gondoltam elmesélem a napi storykat.

Friss topikok

  • gyurma78 (törölt): Bosi=? Bosnyák tér??? (2007.09.26. 13:53) Az eltévedt kutya
  • gyurma78 (törölt): Miért bánt téged, hogy 100.-nak fogsz hordani szemüveget, holott neked kell is?!? Miért bánt téged... (2007.09.20. 15:08) Elkezdem

Linkblog

Jön a tavasz? vagy mi:-)

2008.02.28. 10:02 Pesti workangel

Hát az az igazság,hogy sűrűbben terveztem,hogy irok ide.

De vagy semmi érdekes nem történik,vagy nem jutok gépközelbe,mikor meg oda jutok

már semmi ihletem nincs az irogatásra.

De a tegnapi storymat elmesélem.

Előzetesen megjegyzem,hogy átlagosan nézek ki .Tehát nem a suoer cicababa modellek sorát gyarapítom.:-)

Főleg még szemüveges is lettem/az első írásomban,meg a szemüvegeseket kritizáltam,na mindegy látni azért kell/

Szóval állok a buszon,szokásos szardinia doboz ezer emberrel.Az orrom el kezdett folyni.Egyik kezemmel kapaszkodok,a másikban meg egy szatyor van,harmadik kezem meg nincs.Éppen felállt egy lány ,gyorsan leültem a helyére.

Egy ducibb nálam jóva fiatalabb srác mellé.

Az egyik megálló elött megszólít:

-Kiengedsz?...Vagy /végignézett rajtam/maradok inkább ,és összeismerkedünk.

Kiengedlek,mondtam.De azért a tömeg kezdett minket nézni.

-De jól gondold meg,mert szivesen maradok tovább.

Én nem szóltam semmit Az arcom színe változott közben,éreztem.

-Van még fél megállód,hogy eldöntsd maradsz,vagy leszállsz és feljössz hozzám?

Megint csak csendben maradtam.A felettem álló csaj már enyhén mosolygott

Én meg már égtem ezerrel.

Végre jött a megálló .És felállt végre,hogy leszáll.

De közbe még mondta:

-Örülhetsz ,hogy bejössz más pasiknak is nem csak a párodnak .Meg ,hogy a buszon udvarolnak neked.

Nem szóltam semmit,és leszállt.

De azért többen érdeklődve néztek engem.Én meg már teljesen zavarban voltam.

Lehet ,hogy ez a jelenet nyílt utcán,ahol nincs  még rajtam kivül 30 ember aki hallja,

még tetszett is volna.De így kicsit kellemtlen volt.

Vissza meg azért nem kezdtem beszélni,mert már így is mi voltunk a müsor.

 

De biztos jön a tavasz a napsütés,és elkezdenek a hormonok hatni a pasikra.

Meg a nőkre is.

Csak mi nagy átlagban nem szólítjuk le a férfiakat.

 

Vagy ezt kéne tennünk?

:-) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reggelek-delutanok.blog.hu/api/trackback/id/tr61357790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása