HTML

Utazás

Mivel mindennap bkv-zok másfél-két órát.Gondoltam elmesélem a napi storykat.

Friss topikok

  • gyurma78 (törölt): Bosi=? Bosnyák tér??? (2007.09.26. 13:53) Az eltévedt kutya
  • gyurma78 (törölt): Miért bánt téged, hogy 100.-nak fogsz hordani szemüveget, holott neked kell is?!? Miért bánt téged... (2007.09.20. 15:08) Elkezdem

Linkblog

Az eltévedt kutya

2007.09.21. 15:23 Pesti workangel

Gondoltam elmesélek egy régebbi reggelt ,mert olyan aranyos.

Péntek volt egy kicsit késésben voltam,álmosan üldögéltem a hátsó ülésen.

Jó zenét hallgattam, szóval elvoltam.Egyszer csak az egyik megállóban,azt hiszem a Bosinál, az első ajtónál felrohan egy édes, kajla németjuhász kölyök, nyakkörvvel. Végigrohant a buszon, mindenki csak nézett, hogy mi van? Odarohant egy fíúhoz, és az ölébe ült, mint aki jól végezte dolgát. De hát nem a fíúé volt, és azért neki nem tetszett ez annyira. Azt gondoltam le kéne szállítani szegény kutyust mielött felözönlik a tömeg a buszra. Mert szegény csak a gazdáját kereste, de az sajnos nem volt ott. Ha nem időre járnék, még le is szálltam volna vele, de már késésben voltam így is. A következő megállóban lerohant, és mikor elindult a busz szomorúan nézett utána.:-(

Csak nem egy buszról rakta ki valaki? De reménykedtem, hogy nem ilyen szívtelenek az emberek. Csak eltévedt, egy bóhókás kölyök kutya.

És már visszatalált a gazdijához.....

.

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://reggelek-delutanok.blog.hu/api/trackback/id/tr43172415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása