HTML

Utazás

Mivel mindennap bkv-zok másfél-két órát.Gondoltam elmesélem a napi storykat.

Friss topikok

  • gyurma78 (törölt): Bosi=? Bosnyák tér??? (2007.09.26. 13:53) Az eltévedt kutya
  • gyurma78 (törölt): Miért bánt téged, hogy 100.-nak fogsz hordani szemüveget, holott neked kell is?!? Miért bánt téged... (2007.09.20. 15:08) Elkezdem

Linkblog

Elkezdem

2007.09.20. 14:49 Pesti workangel

Mivel még nem csináltam ilyet,mármint blogot nem írtam.Valahogy elkezdem.

Igazából azt szeretném,hogy leírogatom mindennapjaimat ,pontosabban az érdekfeszítő utazásaimat a bkv járművein.Mert story míndíg akad.Ha más nem egy-egy érdekes embert fogok leírni.Naponta másfél-két órát utazgatok ujpalotáról budára,így van időm figyelni .Vagy unatkozni.

Mostanában megyfigyeltem az egyik legtrendibb cucc,az egyen szemüveg.Ugyanazt vagy hasonló fazont látni fiatalokon,férfiakon,nőkön,vékony arcúakon és ducikon egyaránt.

Szerintem van akinek nem is kellene,de mivel ez tök trendi így hordja.Na de azért szerintem nem igazán áll jól mindenkinek.De hát a saját fejével azt csinál az ember amit akar.Nekem csak annyi a bajom vele,hogy olyan egyencucc lett belőle.Igazából tetszik nekem is,de már századiknak nem állok be a sorba,pedig nekem tényleg kellene szemüveget hordanom.

A másik ami szintén kortól és nemtől független ,a zene hallgatása különböző fülhallgatókon.

Ilyen nekem is van.Ezzel  legalább kicsit fel lehet dobni az uncsi utazás óráit.Főleg ha beáll a dugó valahol.Mert az elég sűrűn akad ,szép városunk utain.

Igazából csak elkezdtem,és most le is állok,mert ma itthon voltam :-(

Így a story-kat majd hétfőtől kezdem.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://reggelek-delutanok.blog.hu/api/trackback/id/tr48171406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyurma78 (törölt) 2007.09.20. 15:08:12

Miért bánt téged, hogy 100.-nak fogsz hordani szemüveget, holott neked kell is?!?
Miért bánt téged a másik?? Leírod, hogy mindenkinek szíve joga úgy kinézni, ahogy kinéz, de mégis bánt... Hmmmm... ezt nem egészen értem. Kezdem azt gondolni, hogy ez tényleg csak egy jó magyar szokás, hogy az emberek ráérnek a másikkal foglalkozni...

egyébként meg gratula a blog írás kezdethez; mivel talán kommentálható dolgokról fogsz szót ejteni garantálom, hogy én tuti olvasni foglak ;)
süti beállítások módosítása